Přihlašte se do našeho newsletteru a budeme Vám zasílat novinky přímo na e-mail.
Všeobecně závazné podmínky rezervace a prodeje vstupenek
platné pro akce pořádané Zábřežskou kulturní, s.r.o.
Všeobecné obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
1.
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi obchodní firmou Zábřežská kulturní, s.r.o., Československé armády 835/1, 789 01 Zábřeh, IČO: 277 62 661, DIČ: CZ 277 62 661 (dále jen Prodávající nebo Provozovatel) a zákazníkem – kupujícím (dále jen Zákazník).
2.
Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniká koupí vstupenky na akci pořádanou Prodávajícím.
3.
Vstupenku může Zákazník zakoupit na prodejním místě Prodávajícího, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet nákupem elektronické vstupenky na stránkách Prodávajícího: www.kulturak.info a www.kinoretro.cz.
4.
Zákazník, který zakoupí vstupenku na prodejním místě Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje souhlas s těmito VOP, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
5.
Zákazník, který zakoupí vstupenku na prodejním místě Prodávajícího nebo přes internet, dává bez jakýchkoliv nároků Prodávajícímu i třetím osobám souhlas ke zhotovení a zveřejnění jakékoliv formy záznamu akce či záznamu v souvislosti s ní pro marketingové a PR účely Prodávajícího.
6.
Zákazník, který zakoupí vstupenku přes internet, dává Prodávajícímu souhlas se zasíláním newsletteru.
7.
Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a Zákazníkem je rozhodující verze VOP platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
8.
Provozovatel nemusí být vždy pořadatelem akce, na kterou jsou vstupenky prodávány nebo která se koná v jeho prostorách. V tomto případě zajišťuje prodej vstupenek na akci jménem a na účet pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s tímto pořadatelem. Nákupem vstupenky na takovou akci vzniká právní vztah mezi Zákazníkem, který vstupenku nakupuje, a pořadatelem této akce. Veškeré nároky je třeba vždy uplatnit u příslušného pořadatele akce.
II. Obchodní podmínky
1.
Změny programu, účinkujících a termínů jsou vyhrazeny.
2.
Zakoupené vstupenky nelze vrátit ani vyměnit, pokud není níže výslovně uvedeno jinak.
3.
V případě, že dojde ke zrušení akce, na kterou si Zákazník zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena vstupenky za těchto podmínek:
• V případě vstupenky zakoupené v prodejním místě Prodávajícího bude Zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil. Vstupenky lze vracet pouze do termínu, který bude zveřejněn na webových stránkách Prodávajícího (www.kulturak.info a www.kinoretro.cz), přičemž lhůta pro vrácení vstupenky bude činit (kromě odůvodněných případů) vždy nejméně 15 dnů po termínu zrušené akce.
• V případě elektronické vstupenky budou peníze vráceny bezhotovostní návratovou transakcí zpět na účet, ze kterého byla vstupenka uhrazena.
• V případě vstupenky zakoupené na fakturu bude vystaven Opravný daňový doklad a cena vrácena na účet Zákazníka.
4.
Při změně termínu akce zůstávají zakoupené vstupenky v platnosti i pro náhradní termín.
5.
Rezervace míst na divadelní představení, koncerty a další podobné akce (konané i v kině Retro) trvá 7 dní (včetně soboty a neděle). Poté se rezervace automaticky uvolňuje k dalšímu prodeji. 7 a méně dní před začátkem akce není možné místa rezervovat. Rezervace míst na pořady pořádané v kině Retro od ledna 2024 a na filmová představení v kině Retro není možná.
6.
Vstupenky na fakturu lze vystavit pouze na základě písemné objednávky, která je závazná. Po vystavení faktury nebo dobírky nelze provádět storno.
7.
V případě poškození, zničení, ztráty nebo odcizení vstupenky nebude vstupenka nahrazena novou a Zákazníkovi nebude poskytnuta náhrada.
8.
Jakýkoliv neoprávněný zásah na vstupence činí vstupenku neplatnou. Bez kontrolního kuponu nebo platného čárového kódu je vstupenka neplatná. Padělání vstupenky je trestné.
III. Ochrana osobních údajů
1.
Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky dává Zákazník Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušené akci.
2.
Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenky, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
IV. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
1.
Smluvní vztahy mezi Prodávajícím a Zákazníkem se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
2.
Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a Zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
3.
Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2.
V. Závěrečná ustanovení
1.
Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Zákazníkem.
2.
Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP, a to bez předchozího upozornění.
3.
Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 27. 11. 2023.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.